Menu

3

2

-1

0

Nowości

Promocje

[]

Promocje
Nawigacja IGO PRIMO Navitel E700 odblokowana 256MB
Nawigacja IGO PRIMO Navitel E700 odblokowana 256MB
479,00 zł 439,00 zł 389,43 zł 356,91 zł
szt.
Słuchawka Bluetooth K&M Traveler K15 HD Voice
Słuchawka Bluetooth K&M Traveler K15 HD Voice
84,90 zł 69,00 zł 69,02 zł 56,10 zł
szt.
Nawigacja dla CIĘŻARÓWKI TIR iGO Android T505
Nawigacja dla CIĘŻARÓWKI TIR iGO Android T505
449,00 zł 429,00 zł 365,04 zł 348,78 zł
szt.
Nawigacja dla ciężarówki TIR iGO Android Eagle 702
Nawigacja dla ciężarówki TIR iGO Android Eagle 702
569,00 zł 529,00 zł 462,60 zł 430,08 zł
szt.
Nawigacja dla ciężarówki iGO Primo Peiying 7014
Nawigacja dla ciężarówki iGO Primo Peiying 7014
409,00 zł 399,00 zł 332,52 zł 324,39 zł
szt.
Nawigacja dla CIĘŻARÓWKI TIR iGO Primo 780BT
Nawigacja dla CIĘŻARÓWKI TIR iGO Primo 780BT
419,00 zł 389,00 zł 340,65 zł 316,26 zł
szt.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje
 

ZWROT Uprawnienie do odstąpienia od Umowy sprzedaży

  1. Konsument ma prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży w terminie 21 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym.
  3. Termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży wygasa po upływie 21 dni od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie Towaru bądź od daty otrzymania przez Konsumenta ostatniej części zrealizowanego zamówienia – jeżeli zamówienie jest realizowane w częściach.
  4. Do zachowania terminu wystarczy powiadomienie Sprzedawcy w formie ustnej, pisemnej bądź w inny sposób wybrany przez Konsumenta, o złożeniu oświadczenia  o odstąpieniu przed upływem czasu do jego złożenia.
  5. Konsument może skorzystać z poniższego wzoru formularza odstąpienia od Umowy sprzedaży, jednak nie jest to obowiązkowe.
  6. Jeżeli Konsument skorzysta z opcji poinformowania Sprzedawcy o odstąpieniu od umowy Sprzedaży za pośrednictwem e-maila bądź innej formy komunikacji elektronicznej, Sprzedawca prześle do Konsumenta niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od Umowy sprzedaży na trwałym nośniku (na przykład za pomocą poczty elektronicznej).
  7. Nie później niż w ciągu 21 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy lub wraz z tym oświadczeniem, Konsument dostarcza lub przesyła na adres Sklepu zakupiony towar w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
  8. Konsument z tytułu wykonywania swego prawa do odstąpienia od umowy nie ponosi żadnych kosztów, poza bezpośrednimi kosztami odesłania towaru z powrotem do Sklepu.
  9. Jeżeli zwracany przez Konsumenta towar jest niekompletny, bądź nosi ślady użytkowania, wykraczające poza zwykły zarząd rzeczą, Sprzedający dokonując zwrotu należności obniża zwracaną kwotę o łączną kwotę zmniejszenia wartości towaru bądź kosztów poniesionej przez niego naprawy.
  10. Sprzedawca dokonuje niezwłocznie zwrotu płatności przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z dokonanym zwrotem.
  11. W terminie do 21 dni od dnia otrzymania przez Sprzedającego oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, Sprzedający ma obowiązek zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy. Powyższe nie dotyczy kosztów odesłania towaru z powrotem do Sklepu.
  12. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku świadczenia przez Sprzedawcę:
  13. rzeczy nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji przedstawionej przez konsumenta lub służącej zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  14. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  15. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
  16. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego
Wzór zwrotu - kliknij
 

REKLAMACJE

  1. Sprzedający odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym.
  2. W przypadku wad lub niezgodności Towaru z ofertą, Konsumentowi przysługuje uprawnienie do reklamacji Towaru poprzez zawiadomienie Sprzedawcy i złożenie oświadczenia woli w dowolnej formie, w szczególności:
  3. pisemnie na adres: Ablewear Marcin Szczygielski, z siedzibą przy  ul. Pl. 3 Maja 2/1, 06-500 Mława
  4. pocztą elektroniczną na adres e-mail: sklepelektronicznymlawa@gmail.com
  5. Sprzedający w ciągu 14 dni kalendarzowych ustosunkuje się do reklamacji Klienta  i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.
  6. Konsument składając reklamację może zażądać od Sprzedawcy wymiany zakupionego towaru na rzecz wolną od wad albo usunięcia wady.
  7. Konsumentowi przysługuje również prawo do żądania obniżenia ceny chyba, że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie.
  8. W przypadku uznania, że wada jest istotna bądź, gdy Konsument składa kolejną reklamację wcześniej naprawianego bądź wymienianego towaru, Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od zawartej umowy.
  9. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
  10. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać następujące dane:
  11. imię i nazwisko;
  12. adres do korespondencji, a także adres e-mail oraz numer telefonu;
  13. przedmiot reklamacji;
  14. przyczynę reklamacji;
  15. żądanie rozpoznania reklamacji;
  16. podpis. (własnoręczny podpis w przypadku reklamacji składanej pocztą).
  17. O rezultacie reklamacji Sprzedający poinformuje Konsumenta na adres e-mail, wskazany w zgłoszeniu reklamacyjnym, a w przypadku korespondencji listownej – na adres wskazany przez Konsumenta.
  18. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Konsumentowi nowego Towaru bądź usunięcia niezgodności, Sprzedawca ponosi koszty dostawy Towaru zarówno odesłania reklamowanego Towaru do Sprzedawcy, jak również ponownej wysyłki Towaru od Sprzedawcy do Konsumenta.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl